SPECIAL TO ALL MY FOLLOWER

Word of the Day

Article of the Day

Quote of the Day

Wednesday, December 16, 2009

- HARI PALING INDAH

Hari- hari yang paling indah dan mengesankan dalam hidupku :

# ketika aku dapat menguasai diriku dan keluar dari keraguan samada aku boleh atau tidak... hari itu benar-benar paling indah dan sungguh mengesankan.

# ketika aku ragu antara amalan yang mendapat pujian orang dan amalan yang langsung tidak mendapat pujian langsung, bahkan tidak diketahui oleh orang lain..lalu aku lupakan pujian itu dan aku memilih amalan yang tidak diketahui oleh orang lain...

# ketika aku mempunyai banyak wang, sedang hatiku tidak merasa kedamaian, kemudian aku memilih untuk tidak punya apa-apa daripada hati yang resah berterusan...

# hari yang paling indah dan mengesankan ialah ketika aku menerima sesuatu yang sedikit tanpa menyedari apa yang telah aku lakukan...dan jika yang aku terima banyak, puji dan syukur kepada Allah..

No comments: