SPECIAL TO ALL MY FOLLOWER

Word of the Day

Article of the Day

Quote of the Day

Sunday, December 13, 2009

-AZAM BARU

hai..bertemu kembali dalam warkah kali ini untuk ke sekian kali....sudah lama rasanya hati ini tidak meluahkan sesuatu ke dalam ruangan ini..al maklum..sibuk sedikit...hari ini bermulalah tugas baruku sebagai seorang pelajar sains kimia...setelah hampir sebulan bercuti..mulanya sungguh berat hati ini untuk meneruskan perjuangan ini,,tapi apakan daya...berbekalkann semangat dan dorongan kedua idola ku..ku tetap gagahkan jua...sampai sahaja kereta yang dipandu oleh kakakku di pintu gerbag UTM, aku sudah tanamkan niat , azam baru untuk semester ini...tiada lagi buang masa dengan benda2 yang tidak berfaedah yang mana sedikit sebanyak boleh melalaikan diri aku sebagai pelajar...target ku pada semester ini 4.00...amin..insyallah tercapai...

Mimpi dan harapan
Bagai duri yang mencengkam
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang


Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu


Aku mencari kekuatan
Dalam kelemahan
Aku temui kejayaan
Dalam keberanian

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

No comments: