SPECIAL TO ALL MY FOLLOWER

Word of the Day

Article of the Day

Quote of the Day

Saturday, November 21, 2009

sem break's activity....

erm..dah nak tido actually..tapi need to wrote something here...hari ni agak penat sket r coz start kul7pg dah ade kat kedai...pergh..mule tue ngantuk gak r..pagi2 dah kene mandi..sejuk tue mandi air kolah..tapi aku kuatkan semangat demi untuk bantu ibuku dkedai..hari ni sgt sibuk..pagi2 dah ramai orang datang belanje..xmenang tangan aku dibuatnye...suasana kecoh menyelubungi d kedai ibu dan bapaku...erm...agak best r,but pening gak nak melayan karenah org2 y datang...biaselah manusia...macam2 perangai..kalu tak xde maknenye kehidupan kite nie...he3...ape y aku xbleh nak lupe pagi tadi..seorang pelanggan nie..die wat kecoh kat kedai..hu3...dah la ramai orang, die plak wat perangai..mule tu bengang r gak..tapi fikirkan die orang tua, aku tolak ansur r sket..kire baik jugak r aku nie..he3..dalm kul 12 baru r leh rehat sket..minum air..sementare tue ibuku masak nasi goreng n udang goreng..fuuhh memang layan r...udang memang sedap giler...hi3..pape pun aku gembire bile tgk ibu aku senang...alhamdulilah...wat mase skrg nie aku hanye bleh bantu ape y termampu jer..tapi aku janji ngan diri aku sendiri bile aku dah keje nanti, aku akn pastikan ibu dan bapaku merasa kesenangan seperti ape yang aku rasakan..insyallah...prof.dr.noratika ramlan to be..amin..

No comments: