SPECIAL TO ALL MY FOLLOWER

Word of the Day

Article of the Day

Quote of the Day

Saturday, November 21, 2009

prof.dr.noratika ramlan..

erm tetibe rase nak cite pasal prof.dr.noratika ramlan..entah kenape aku suke gile letak gelaran name aku nie prof.dr...padahal aku bru je ambil degree..nak kate dah habis study xlagi..ade lagi setahun setengah...kalu ade rezeki and peluang kerja terbuka pada aku...insyaallah...aku berharap benar yang lepas je abis study pure chemistry kat utm aku akan dipanggil jpa untuk berkerja...amin...mungkin dengan gelaran prof.dr. tue sedikit sebanyak pemangkin aku untuk continue study until phD...insyaallah..tapi aku xkesah..mane tawaran yang datang dulu itulah yang aku sambut...usai solat,aku sentiasa merintih pada tuhan agar dipermudahkan segala urusanku dan juga lapangkanlah rezeki aku..agar kesenangan menjadi milik aku selamanya..amin...

No comments: